Що робити, якщо пошта не синхронізується з Gmail?

Відкрийте меню «Параметри» та виберіть потрібний обліковий запис. Прапорець «Синхронізація Gmail» має бути встановлений. Перевірте налаштування телефону або планшета. Відкрийте налаштування пристрою, натисніть «Акаунти» та увімкніть параметр «Автосинхронізація даних».4 Jan 2021

Можливо, у вас немає підключення до Інтернету. Щоб це перевірити, спробуйте відкрити будь-який сайт у мобільному браузері. При підключенні до загальнодоступних мереж, наприклад, у кафе або бібліотеці, часто буває необхідно прийняти умови обслуговування. Також переконайтеся, що на пристрої вимкнено режим польоту.

з'являється помилка "Акаунт не синхронізований"; програма працює дуже повільно.Увага!

  1. Відкрийте налаштування пристрою.
  2. Натисніть Програми та сповіщення Відомості про програми.
  3. Виберіть Gmail. Сховище.
  4. Натисніть Стереть дані ОК.
  5. Перезавантажте пристрій.

Спробуйте увійти до обліковий запис Google іншим способом (наприклад, перевірити пошту Gmail у браузері на комп'ютері).

  1. Якщо вам вдалося увійти в акаунт, Отже проблема пов'язана з мобільним пристроєм. …
  2. Якщо увійти в аккаунт не вдалося, скористайтеся спеціальним інструментом для усунення несправностей.