Скільки коштують рекламні ролики?

Як оцінити ефективність рекламного ролика?

  1. Кількість згадок. …
  2. Тон згадки. …
  3. Впізнаваність бренду. …
  4. Запам'ятовуваність реклами. …
  5. Утримання – середній час перегляду відео. …
  6. Перегляди – кількість людей, які переглянули ролик вашої компанії. …
  7. CTR – співвідношення показів та кліків по ньому.

Зазвичай проведення повного комплексу послуг із створення якісного сценарію займає близько 1-2 тижнів. Це дозволяє детально вникнути в суть продукту та підготувати якісну відповідь із сильною аргументацією. Щодо вартості, то середня вартість сценарію рекламного ролика над ринком становить від 50 000 рублів.

За даними Всесвітнього центру рекламних досліджень, 30-секундні ролики ідеальні, щоб ефективно задіяти всі три компоненти гарного рекламного ролика на телебаченні та дають достатньо часу для встановлення емоційного та інтелектуального зв'язку з глядачем.