Як правильно встановити ціну на одяг?

Власник магазину одягу або невеликої мережі встановлює ціну на товар двома способами. Перший – обходить місцеві торгові центри, дивиться на роздрібний цінник і далі, залежно від ступеня самовпевненості, ставить ціну або трохи вищу, або трохи нижчу за середню по ринку.

Для того щоб отримати прибуток, потрібно встановити торгову націнку на товар – надбавку до закупівельної ціни. У середньому націнка на одяг і взуття становить 60-100%, біжутерію і сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.

Ціна кожного товару встановлюється шляхом простого множення витрат на (1+M) . Наприклад, компанія роздрібної торгівлі, що працює з великою кількістю товарів, може розрахувати всі ціни, просто додавши потрібну націнку до закупівельної ціни.