Як створити бриф?

Складові шаблону брифа

  1. Контактна інформація Перерахуйте всіх представників компанії-замовника, вкажіть їх контактні дані та ролі у процесі створення креативні матеріали. …
  2. Загальна інформація Сформулюйте запит загалом. …
  3. Цілі Тут можна перерахувати цілі проекту. …
  4. Профіль аудиторії …
  5. Особливості виконання

Sep 11, 2021

Зміст брифа

  1. Інформація про компанію, позиціонування, архітектуру бренду, його особливості. Менеджеру проекту важливо це добре уявляти, щоб детально поринути у специфіку роботи компанії. …
  2. Опис цільової аудиторії. …
  3. Опис проблеми. …
  4. Список конкурентів …
  5. Ціль. …
  6. Завдання. …
  7. УТП. …
  8. Особливості, обмеження.

Бріф (з англ. Brief – інструкція, зведення) – це документ, в якому замовник спільно з виконавцем прописують завдання, уточнюють майбутні етапи роботи та розбирають можливі технічні нюанси для того, щоб швидко створити загальний, зрозумілий для всіх сторін контекст, бути на одній хвилі в проекті.