Обов'язки SMM-менеджера Добиватися результатів для бізнесу – наприклад, продавати товари або послуги прямо зі сторінки в соцмережі, збільшувати охоплення та трафік на сайт, розуміти, як розвивати свої майданчики, нарощуючи аудиторію та її активність. Спілкуватися з передплатниками — важливий обов'язок SMM-Фахівця.
Кому підходить SMM-Просування
- середні та малі компанії, що продають недорогу продукцію (одяг, аксесуари, побутові товари, освітні курси);
- компанії, що надають послуги фізособам (beauty-сфера, ремонтні роботи та ін.);
- заклади зі сфери громадського харчування (кав'ярні, ресторани, бари тощо);
Резюмуючи опис різниці професій, можна сказати, що стратегія просування товарів та послуг інтернет-маркетолога включає кілька компонентів (пошукова оптимізація, реклама, електронні розсилки тощо). СММ-Менеджер популяризує продукт компанії на основі одного типу платформ – соціальних мереж.