Який Паджеро найнадійніший: експертні рекомендації

Міцубісі Паджеро – це автомобіль, який уже десятиліття радує своїх власників потужністю, прохідністю та надійністю. Однак, як і у випадку з будь-яким іншим автомобілем, є різні моделі та роки випуску, які можуть відрізнятися за своєю надійністю.

Вибір надійного Паджеро починається з визначення своїх потреб та бюджету. Одна з найважливіших речей, на які потрібно звернути увагу, це стан двигуна. Надійні моделі Паджеро повинні мати перевірений двигун, який не потребує суттєвих ремонтів або заміни.

Крім того, слід звернути увагу на загальний стан автомобіля: кузов, ходову частину, салон та електроніку. Важливо перевірити історію обслуговування та ремонту автомобіля, а також пройти тест-драйв, щоб переконатися у його надійності та комфортності.

У цій статті ми розглянемо різні моделі та роки випуску Паджеро, щоб допомогти вам вибрати надійний варіант, який буде відповідати вашим потребам та очікуванням.

Який Паджеро найнадійніший
МодельРік випускуОцінка надійності
Паджеро 420189.0
Паджеро 320158.5
Паджеро Sport20209.2

Який надійний двигун на Mitsubishi Pajero?

Однозначно надійною вважається "механіка" серії V5M31, вона агрегатується з «великою», більш міцною роздаткою і в основному її проблеми зводяться до втрати масла та зносу синхронізаторів другої та третьої передач. Застосовувалася вона штатно з двигунами 2,8 і 3,5, але зустрічається і з двигуном 3,0 на рестайлінгових машинах.

Який двигун краще на Паджеро?

Більш потужний 250-сильний 3.8-літровий мотор 6G75 надає Pajero більше динаміки і вважається найкращим мотором для позашляховика.

Скільки ходить двигун Паджеро 4?

Форсунки та ланцюг ГРМ ходять 150–200 тисяч кілометрів, турбіна – понад 250 тисяч. В цілому довговічний мотор з ресурсом півмільйона кілометрів.

Який двигун краще на Паджеро 3?

Нерівні холости і слабкі опори двигуна – не дуже велике лихо, і сильно залежать від пробігу і варіанта виконання мотора. Найкраще тут показує себе 3-літровий мотор з електронним дроселем, Трохи гірше – 3-літровий з механічним дроселем, і найбільше проблем у 3,5 GDI. Але не оборотами єдиними.