Поведінкова сегментація (Приклади та критерії): місце та частота оформлення замовлень, очікувані вигоди, відношення до продукту, ключові драйвери покупок та приводи для їх здійснення. А також статус покупця, ступеня готовності та залученості.
Критерії поведінкового сегментування
- місце та частота здійснення покупки,
- частота споживання товару,
- споживчі вигоди (сервіс, якість, швидкість тощо),
- ставлення до товару та очікування від використання,
- привід для здійснення покупки,
- рівень залученості.
Поведінкова сегментація – це форма маркетингової сегментації, яка дозволяє об'єднувати клієнтів у різні групи на підставі спільних поведінкових факторів. Користувачі можуть бути на одному рівні у вирві продажів, купувати товари з однієї категорії, мати схожі реакції на повідомлення бренду.
Ознаки сегментування ринку
- Місткість сегмента. Це кількісні параметри: який обсяг продукції та за якою вартістю потрібно реальним та потенційним споживачам.
- Однотипність відгуку у кожному сегменті. …
- Доступність. …
- Вимірюваність. …
- Істотність. …
- прибутковість. …
- Конкурентоспроможність. …
- Ефективність попиту.
27 Aug 2021