Що стосується поведінкової ознаки при сегментації споживачів?

Поведінкова сегментація (Приклади та критерії): місце та частота оформлення замовлень, очікувані вигоди, відношення до продукту, ключові драйвери покупок та приводи для їх здійснення. А також статус покупця, ступеня готовності та залученості.

Критерії поведінкового сегментування

  • місце та частота здійснення покупки,
  • частота споживання товару,
  • споживчі вигоди (сервіс, якість, швидкість тощо),
  • ставлення до товару та очікування від використання,
  • привід для здійснення покупки,
  • рівень залученості.

Поведінкова сегментація – це форма маркетингової сегментації, яка дозволяє об'єднувати клієнтів у різні групи на підставі спільних поведінкових факторів. Користувачі можуть бути на одному рівні у вирві продажів, купувати товари з однієї категорії, мати схожі реакції на повідомлення бренду.

Ознаки сегментування ринку

  • Місткість сегмента. Це кількісні параметри: який обсяг продукції та за якою вартістю потрібно реальним та потенційним споживачам.
  • Однотипність відгуку у кожному сегменті. …
  • Доступність. …
  • Вимірюваність. …
  • Істотність. …
  • прибутковість. …
  • Конкурентоспроможність. …
  • Ефективність попиту.

27 Aug 2021