Принципи ціноутворення Загалом є три базові параметри, які завжди впливають на ціноутворення: комісія Wildberries для постачальників; витрати на транспортування замовлення до кінцевого споживача; вартість складського зберігання.6 дні тому
Ціна кожного товару встановлюється шляхом простого множення витрат на (1+M). Наприклад, компанія роздрібної торгівлі, що працює з великою кількістю товарів, може розрахувати Усе цінипросто додавши потрібну націнку до закупівельної ціни.
Заходимо на партнерський обліковий запис Wildberries і переходимо на вкладку «Логістика та комісія». У пошуку знаходимо потрібний товар, наприклад, я вибрав кухонні ваги.З кожної одиниці я платитиму:
- 12% з кожного продажу;
- 40 рублів за логістику;
- 0,05 коп. за 1 од. щодня за товар, що знаходиться на складі.
кВВ – коефіцієнт винагороди Wildberries. Тут мова про комісію з продажу одиниці товару. На маркетплейсі вона становить від 1 до 23%, залежно від категорії товару.