Як часто треба міняти маточину?

Багатьох водіїв цікавить, чи потрібно міняти деталі одразу парою, якщо вийшов з ладу лише один. Думки тут поділяються, але практика показує, що після заміни одного вузла обертання, другий виходить з ладу через 3-5 або до 10 тисяч кілометрів пробігу. У будь-якому разі, за місяць-другий доведеться заїжджати на СТО.

Якщо на якомусь колесі відчувається легка ступінчастість обертання, чутний характерний шелест кульок або роликів, що перекочуються, є підвищений люфт — ступичний підшипник барахліт саме на цій осі. Також однією з ознак несправності ступичного підшипника є сильне розігрів. ступиці.

На тлі шуму невдовзі водій почне чути тривожне потріскування, що йде від коліс. І нарешті, підшипник не витримає обертів ступиці і просто розвалиться. Що буде далі неважко здогадатися. Колесо заклинить, природно, у самий невідповідний момент і машину понесе невідомо куди.

Загалом ціни на послуги із заміни ступичного підшипника невисокі. Для досвідчених майстрів такі роботи не відрізняються складністю, а вони проводяться швидко. Як правило, на це йде порядку 1-2 годин.